Посилання: Посібник з журналістики даних

Журналістика даних: Посібник

Журналістика даних: Посібник

Посібник з журналістики даних - книга, що має на меті дати загальне уявлення про роботу журналістів із даними, пошук історій в даних та їх представлення за допомоги візуалізації.

Історія Data Journalism Handbook розпочалась у 2011 році під час семінару MozFest у Лондоні, до створення посібника долучились кілька десятків спеціалістів з журналістики даних і візуалізації даних з різних видань, компаній і організацій: The Guardian, BBC, Bloomberg News, ProPublica, New York Times, Washington Post, Financial Times, Deutsche Welle, O’Reilly Media, Open Knowledge Foundation і т.д. Посібник було видано у 2012 році.

Що робить журналістику даних відмінною від інших видів журналістики? Мабуть, це нові можливості, що відкриваються завдяки поєднанню традиційного “чуття на новини” та здатності розповісти переконливу історію за допомогою самого лише масштабу та діапазону цифрових даних, які зараз є в нашому розпорядженні.

Окрім загальної розповіді про те, що таке журналістика даних та чому медіа мають вчитися працювати із даними, Посібник пропонує ряд історій успіху від провідних міжнародних видань. Тут вони розповідають про свої загальні принципи роботи з даними та конкретні проекти з журналістики даних. Окрім того, у посібнику є кілька глав, котрі пояснюють, як отримати, інтерпретувати та комунікувати дані.

Журналістика даних – це ще один спосіб пильно вдивлятися в світ і помічати сили, які слід узяти до уваги. І коли сьогодні все більші обсяги даних стають доступними, як ніколи важливим є те, щоб журналісти розумілися на техніці журналістики даних. Це має бути інструмент в інструментарії кожного журналіста: чи то він сам навчиться, як безпосередньо працювати з даними, чи співпрацюватиме з тим, хто вміє це робити.

Читати!